راز
 
silkroad
 
 
دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, :: 17:21 ::  نويسنده : فرزاد

 

 

در خاطرم فرشته ای آفریدم

که تمامی شب را

با او به نجوا  می نشینم

سپیده در چ

هره ی او موج می زند

و شب،در گیسوی آشفته اش

در حریم پرده های لحظه ها

به بوسه ای زنده می شوم

و در شرم سرخ خویش می میرم

    آه ای زلالی عشق

    نگاهم از تفسیر روشنایی تو ناتوان است

    خواندن این راز را به تو می سپارم



نظرات شما عزیزان:

مریـــــــم 71
ساعت19:01---15 آذر 1390


حــســـیــــن
ساعت17:04---15 آذر 1390
منظور بدی نداشتم داداش

آخه دیدم به همه جواب دادی ولی من نه

به آرشم گفتی نه

به هرحال خوشحالم که دختر و پسر فرقی نداره

این شعرم زیباست

عکسشم قشنگه

چرا بقیه میگن زشته؟

پاسخ:من معذرت میخوام که جواب شما رو ندادم،،،من واقعا از شما رو ندیدم که جواب بدم بچگی بوده ایشالا جبران میکنم مرسی از این که میای بهم سر میزنیو بهم نظرتو میگی راستییی،من نتونستم بیام تو وبلاگت اگه میشه لینکم کن


solmaz
ساعت11:03---15 آذر 1390
dg nabinam esme mano maskhare koniaaaaaaaaaaaa





manam fekr mikonam esme shoma gherzad bashe

bishtar behet biyad

پاسخ:ببین دختر جون فرقی بین سولماز و سلماز نیس اما بین فرزاد و قرزاد خیلی فرق از هرکیم بپرسی بت میگه که سولماز با سلماز یکیه اصلا تو معنی اسمتو میدونی؟


solmaz
ساعت2:20---15 آذر 1390
ghabol daram maryam aghel nist vali man hastam

mitooni roo harfam hesab koni

پاسخ:آقا روباهه هم همینو میگفت


مریـــــــم 71
ساعت1:39---15 آذر 1390
منظورت اینه ما دوتا کافی نیستیم؟

دو نفر آدم عاقل و بالغ میگن زشته پس قبول کن

پاسخ:بالغ و قبول دارم اما عاقل و نه


مریـــــــم 71
ساعت1:31---15 آذر 1390
منم با سولماز موافقم

عکسش خیلی بزرگه
پاسخ:حالا نصف شبی نفر سوم از کجا میارین؟ =)))


مریـــــــم 71
ساعت1:27---15 آذر 1390
زیباست

ولی اگه یکم بهتر گپی پیست میکردین زیباتر میشد

پاسخ:کپی پیست نکردم خودم نوشتم


solmaz
ساعت1:16---15 آذر 1390
اصن ینی چی اینجا انقد فرهنگ دوس دختر دوس پسر بازیو ترویج میکونی؟

میخوای ما جوونارو منحرف کنی؟ پاسخ:شما جوونا منحرف بوودین از اول


solmaz
ساعت1:12---15 آذر 1390
حتمنی این شعرم واسه دوس دخترت نوشتی؟


solmaz
ساعت1:10---15 آذر 1390
این شعرم خیلی قشنگ بود

ولی چرا عکسش اینجوریه ؟

خیلی بزرگه

وبلاگتو زشت کرده
پاسخ:عکس رو خاستم متفاوت باشه یعنی واقعا زشتش کرده؟ اگه دو نفر دیگه بگن زشته من عوضش میکنم


solmaz
ساعت1:09---15 آذر 1390
خیلی فرق داره!خوشت میاد یکی بجا فرزاد بهت بگه قرزاد؟
اصلا منم ازین به بد بهت میگم قرزاد یا میگم gherzad
خوبه؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


من نامم را پدرم انتخاب کرد فامیلم رو اجدادم انتخاب کردند اما راهم را خودم انتخاب خواهم کرد...
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان silkroad و آدرس jadehayeehsas.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 77
تعداد آنلاین : 1