silkroad
 
 
دو شنبه 25 مهر 1398برچسب:, :: 18:52 ::  نويسنده : فرزاد

 میگویند تو مرا با یک جمله، یک لبخند، به بازی‌ میگیری,



می‌‌گویند ترفند‌هایت، شیطنت هایت و دروغ هایت را نمی فهمم,,

 
اما من فقط دوستت دارم، همین
و آنها این را نمی‌‌فهمند....!


نظرات شما عزیزان:

سورن
ساعت18:36---13 آذر 1390
سلام

به چت روم تازه تاسیس ما سر بزنید خوشحال میشیم


www.sepehrchat.com


AG
ساعت17:09---13 آذر 1390
سلام دوست من می خواستم بگم وبلاگ خوبی داری اما اگه می خوای افزایش بازدید داشته باشی بهت پیشنهاد می کنم با وب من تبادل لینک کنی خواستی یه سر خودت به وبم بزن در ظمن هنوز به طور کامل وبم رو راه اندازی نکردم ولی اگه دوست داشتی به من از طریق ایمیلم خبر بده راستی یادت نره عنوانی که باید لینکت کنم رو هم بنویس این رو هم بگم اگه بازید روزانت بالای 100 تا باشه می تونم واست یه قالب اختصاصی رایگان برات بسازم البته رسیدن به چنین بازدیدی راحت امکان پذیره خب دیگه حرفی ندارم روز خوبی داشته باشی

AG
ساعت17:09---13 آذر 1390
سلام دوست من می خواستم بگم وبلاگ خوبی داری اما اگه می خوای افزایش بازدید داشته باشی بهت پیشنهاد می کنم با وب من تبادل لینک کنی خواستی یه سر خودت به وبم بزن در ظمن هنوز به طور کامل وبم رو راه اندازی نکردم ولی اگه دوست داشتی به من از طریق ایمیلم خبر بده راستی یادت نره عنوانی که باید لینکت کنم رو هم بنویس این رو هم بگم اگه بازید روزانت بالای 100 تا باشه می تونم واست یه قالب اختصاصی رایگان برات بسازم البته رسیدن به چنین بازدیدی راحت امکان پذیره خب دیگه حرفی ندارم روز خوبی داشته باشی

AG
ساعت17:08---13 آذر 1390
سلام دوست من می خواستم بگم وبلاگ خوبی داری اما اگه می خوای افزایش بازدید داشته باشی بهت پیشنهاد می کنم با وب من تبادل لینک کنی خواستی یه سر خودت به وبم بزن در ظمن هنوز به طور کامل وبم رو راه اندازی نکردم ولی اگه دوست داشتی به من از طریق ایمیلم خبر بده راستی یادت نره عنوانی که باید لینکت کنم رو هم بنویس این رو هم بگم اگه بازید روزانت بالای 100 تا باشه می تونم واست یه قالب اختصاصی رایگان برات بسازم البته رسیدن به چنین بازدیدی راحت امکان پذیره خب دیگه حرفی ندارم روز خوبی داشته باشی

لبخند
ساعت0:41---13 آذر 1390
farzad jooni man alan ba goshi omadam net,akhe zire patoam,hiiiiii
Hichkodom az ham otaghiam nistan,tanham...mikham ghavi bashamo natarsam,aslan tanhaei ke tars nadare,mage na?
Dare otagham ghofl kardam,bargha ro ham roshan gozashtam..

Farzad joon ye chizi begam?
Kheili doset daram..
Azat mamnonam ke toam dosam dario ba inke vasat sakhte bazam baham hasti.
Mamnonam ke be yadam bodio emroz simkarteto gozashti to goshi dostet ke bem zang bezani (vali khob shomaramo nemidonesti )

Kheili khabam miad,baghisho badan minevisam.
Shab bekheir nafasam.


ツ لبخند ツ
ساعت18:59---12 آذر 1390


الـو الــــو...!

سـلام,خوبـــی؟

کجایـــی فرزادیــــی؟؟

مگه دل کوچولوی من چند روز بدون تو طاقت میاره؟؟؟

دیروز اومدم اینجا برات کلی کامنت گذاشتم,اما حالا اومدم دیدم هیچ کدومو جواب ندادی ..

ببین قیافم الان اینجوریه:

(❁_❁)

چشامو می بینی چقدر پف کرده؟

آخه دیشب خوابم نبرد..

هرچــــی بهت زنگ میزنم میگــــــــه:


پاسخ:سلام مهربونم
منم خیلی دلم برات تنگ شده بوود
چه خوب شد که اینجا دیدمت

پاسخ:عزیز دلم من همین الان پیاماتو خوندم مرسی که این همه برام پیام گذاشتی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


من نامم را پدرم انتخاب کرد فامیلم رو اجدادم انتخاب کردند اما راهم را خودم انتخاب خواهم کرد...
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان silkroad و آدرس jadehayeehsas.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 76
بازدید ماه : 68
بازدید کل : 10968
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 77
تعداد آنلاین : 1