پرواز
 
silkroad
 
 
سه شنبه 15 آذر 1390برچسب:, :: 16:59 ::  نويسنده : فرزاد

عشق در سپیده دمان

بال نقره ای اش را گشود

و پرید از ایوان قلب من

تا پنجره حضور تو

با یک سینه راز و یک پنجره آواز

پرواز میکنم 

به آنجا که حضور تو

در باغ آرزوهای من شکفته است.



نظرات شما عزیزان:

solmaz
ساعت20:49---16 آذر 1390
آره میدونم
سولماز ینی دختر همیشه جوان
یعنی هیچوقت پژمرده نمیشود


karen 101
ساعت17:12---16 آذر 1390
GooD

پاسخ:ممنوون


مــــــژی جون
ساعت12:41---16 آذر 1390
سلام بچه ها

من خیلی وقته وبلاگم هک شده

اما تازگیا فهمیدم کسی که هکم کرده از طرف من به لینکام و وبلاگای دیگه پیام و پیشنهاد دوستی و .... میداده!!!

نمیدونم برای شما هم پیامی اومده یا نه ولی اگه اومده بدونین من نیستم.

لطفا وبلاگ منم از لینکاتون پاک کنین.

مرسی



ــــــــــــــــــــــــــــ ــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با بلاگــ لیچ : http://www.blogleech.com
پاسخ:حواسمون هست مژی جون خانوم


فروشگاه محصولات بهداشتی
ساعت12:23---16 آذر 1390
سلام دوست عزیز
لطفا از فروشگاه ما دیدن فرمائید
با محصولات عالی و قیمت استثنایی منتظرتان هستیم


مریـــــــم 71
ساعت12:06---16 آذر 1390
اینم که عکسش بزرگه
از قالب وبلاگ زده بیرون
اگه سرت شلوغه وا رمزتا بده من بیام درستش کنم


siyamak
ساعت9:23---16 آذر 1390
matalebe ghashangi minevisi vali ghalebe webloget kheili khaze,sooratie dokhtarone!!!

پاسخ:مرسی دووست من،،حتما تا آخر این هفته عوضش میکنم


حــســـیــــن
ساعت8:29---16 آذر 1390
سلام فرزاد جان

شعر قشنگی بود

آدرس وبلاگم اینه

http://barooneshab.loxblog.com

ولی من زیاد اهل وبلاگ نوشتن نیستم,چون زیاد چیزی به ذهنم نمیرسه و اصلا نمیدونم درباره چی بنویسم

بیشتر دوس دارم وبلاگ بخونم

مخصوصا شعرهای قشنگو
پاسخ:سلام حسین جان تو ببین دلت چی میخواد همونو بنویس فکر اینم نکن که حالا این نوشتم زشته کسی نمیخونه نه اینطور نیست،،تو هرچی بنویسی یه عده دوس دارن و میخونن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


من نامم را پدرم انتخاب کرد فامیلم رو اجدادم انتخاب کردند اما راهم را خودم انتخاب خواهم کرد...
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان silkroad و آدرس jadehayeehsas.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 77
تعداد آنلاین : 1